Se min fine vest

Kjøpte Hurttas agilityvest for en stund tilbake, og den er kjempe fin! Lettere, og har mer fasong enn de litt stive lydighets – og bruksvestene.

Og en fin vest krever jo et fint broderi:

 

De flinke damene på CM Design brukte en fredagskveld på å sy på vesten min, og jeg fikk velge motiv og farger. Selv Border Collien fikk jeg laget så det ble en tricolor, selv om det ikke syntes på bilde.

I dag er det partitrening på agilityen igjen. Ikke trent på en hel uke. Det er lenge siden sist det gikk så lenge, men dagene har flydd avgårde. Gleder meg!

 

Legg igjen en kommentar

